Para autónomos e empresas
Asesoría Laboral
Poñemos á túa disposición a nosa asesoría laboral para asesorar e xestionar todo o que se relaciona cos traballadores dunha empresa. Non só realizamos os trámites de alto e de contratos, senón que imos máis aló dando un asesoramento integral de todas as obrigacións inherentes a contar con persoal asalariado.
Somos o que ti chegues a ser
Servizos de asesoramento e consultoría laboral
En +Suárez asesoramos laboralmente ás empresas e autónomos en todo o relacionado coas contratacións. Realizamos e recomendamos as xestións necesarias para que a contratación desenvólvase en función á normativa. Tramitamos as subvencións oportunas e estudamos as mellores opcións para reducir custos.
Trámites máis habituais
- Inscricións e alto de empresa.
- Afiliación dos traballadores na Seguridade Social.
- Contratos de traballo.
- Xestión e confección de nóminas, liquidacións, etc.
- Presentación dos modelos impositivos relacionados coas retencións.
- Subvencións e bonificacións que lle ofrecen os diversos organismos.
- Estudo de custos laborais.
- Confección de seguros sociais.
- Preparación de plans contra acoso sexual.
- Elaboración de informe de brecha de xénero.
- Explicación dos convenios colectivos e as súas obrigacións.
Non te quedes con dúbidas
Preguntas frecuentes sobre a asesoría laboral
O custo de contratación vai depender de varios factores, os máis importantes para este cálculo son os seguintes:
- Tempo de xornada laboral (xornada completa, media xornada, %).
- Duración do contrato.
- Convenio colectivo no que se encadre.
- Categoría e funcións a desenvolver.
A fin de exemplificar, esta sería unha táboa estimada para a contratación dun traballador co Salario Mínimo Interprofesional de 2023 tendo en conta unha retención mínima do 2% e un prorrateo das pagas extras:
Coa entrada en vigor da Real Decreto-lei 16/2022, asimílase a contratación das empregadas de fogar ao salario mínimo interprofesional, actuando o empregador como “empresario”.
Existen polo momento reducións do 20% na achega empresarial á cotización da Seguridade Social por continxencias comúns e unha bonificación do 80% na achega empresarial por desemprego FOGASA.
- Ter un Código de Conta de Cotización en Activo.
- Contar cun centro de traballo.
- Dispoñer dun responsable de Prevención de Riscos Laborais.
- Contratar un seguro de accidentes de convenio (non obrigatorio en todos os casos).
- DNI.
- Confirmar que a dirección que aparece no DNI sexa a actual.
- Tarxeta sanitaria (recomendable).
- Tarxeta de demandante de emprego (recomendable).