Nota informativa sobre vehículos de empresa
A Dirección General de Tráfico, da man da Consellería de Transportes e os Inspectores da Seguridad Social, están a levar a cabo unha campaña de identificación dos condutores de vehículos que teñen como propietario unha empresa, impoñendo sancións si non se acredita no momento a relación do condutor coa propia mercantil, é por eso que a fin de evitar ditas multas recomendamos dispoñer en todo momento nos vehículos da seguinte documentación:
Para acreditar a relación do administrador:
- Fotocopia da escritura mercantil onde se nomea administrador
- Copia do último recibo de autónomos
Para acreditar a relación dos traballadores:
- Copia do último TC da seguridad social onde se nomeen os traballadores.
- En caso de ser un traballador de recente alta, copia da alta cursada na Seguridad Social.
Dende a asesoría, si nolo solicitades, podémosvos remitir copias tanto das escrituras como do últimos TCs para que poidades dispoñer deles na guantera, evitando así posibles sancións durante os controis de tráfico.